رقیق کننده رنگ تاتو

رقیق کننده رنگ تاتو برای ایجاد رنگ مشکی کمرنگ‌تر در زمان تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از Shading Solution می‌توان رنگ مشکی دقیق‌تری برای شیدینگ و حط چشم دائمی ایجاد کرد. در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری بیشتر با محلول رقیق کننده رنگ تاتو آشنا خواهید شد.

 سولوشن چیست؟

برخی از پیگمنترها برای رقیق کردن جوهر تاتو به جای INTENZE Tattoo Special Shading Solution از آب مقطر استفاده می‌کنند. این کار اشتباه است و باعث می‌شود تا کیفیت رنگ تاتو بر روی پوست کاهش یابد. همچنین استفاده از آب مقطر باعث می‌شود تا رنگ تاتو به‌طور کامل ترکیب نشده و روی پوست ناهماهنگ باشد.

استفاده از سولوشن باعث می‌شود تا سایه زدن برای تاتو بهتر انجام شود. سولوشن‌ها دارای مواد تشکیل دهنده یکسانی هستند. بنابراین از محلول رقیق کننده رنگ تاتو می‌توان برای رنگ‌های بر پایه آب هم استفاده کرد. این محلول برای شیدینگ و سایه‌های سه بعدی تاتو بدن بسیار عالی است و به طبیعی‌ بودن تتو کمک زیادی می‌کند.

طرز استفاده از رقیق کننده رنگ تاتو

تنوع رنگ‌های تتو بسیار زیاد است اما ممکن است که مشتری به رنگ یا سایه‌ای از پیگمنت نیاز داشته باشد. در واقع گاهی از رنگ‌های تاتو کمتر استفاده می‌شود. در این زمان پیگمنتر باید برای روشن‌تر کردن یا خوش رنگ کردن تاتو از رقیق کننده رنگ استفاده کند. به دلیل مسائل بهداشتی باید رنگ با رقیق کننده ترکیب شده و حتما از لوازم استریل تاتو استفاده شود.

ابتدا تشتک رنگ تاتو را با مقدار کمی از رنگ پر کنید. هرچه رنگ بیشتری بریزید غلظت رنگ شما کمتر می‌شود. سپس مقداری رقیق کننده رنگ تاتو به رنگ خود اضافه کنید.

در این مرحله با میکسر رنگ تاتو مواد را به خوبی ترکیب کنید. با این کار به رنگ مشکی که سایه‌های خاکستری دارد دست پیدا می‌کنید. همچنین می‌توانید یک یا دو قطره رنگ سفید را به سایه‌هایی که می‌خواهید روشن‌تر شوند اضافه کنید.

انواع تمیز کننده و رقیق کننده تاتو

اگر پیگمنت‌های رنگی بالا باشند بهتر است از رقیق کننده رنگ تاتو به‌صورت مایع استفاده نمایید. برای اینکه بدون تغییر رنگ، تناژهای رنگی زیادی از رنگ خود داشته باشید می‌توانید از تمیز کننده و رقیق کننده رنگ استفاده کنید. رقیق کننده‌ها به پیگمنترها کمک می‌کنند تا رنگ‌های بیشتری بسازند.

با رنگ‌های اصلی و پایه‌های روشن‌تر آن، رنگ‌ها با استفاده از محلول رقیق کننده می‌توان رنگ‌های بیشتری بدست آورد. برای اینکه کار به صورت بهداشتی انجام شود باید از فوم کلینزر تاتو استفاده کرد. استفاده از این محصول باعث جلوگیری از عفونت در پوست می‌شود.

رقیق کننده رنگ تاتو وردفیمس

رقیق کننده رنگ ورد فیمس یک محلول و مایع رقیق کننده است. این محصول با نام‌های شیدرسولوشن و سولوشن شیدینگ شناخته می‌شود. این برند یکی از محبوب‌ترین برندهای رقیق کننده رنگ است. از این محلول برای ایجاد سایه در تتو و رقیق کردن رنگ استفاده می‌شود. این برند محبوبیت زیادی در بین پیگمنترها دارد.

ویژگی‌ رقیق کننده  رنگ تاتو وردفیمس

این برند دارای ویژگی‌های زیر است:

  • معمولا دارای 120 میل حجم است.
  • برای سایه زنی بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • علاوه بر خاصیت رقیق کنندگی به تثبیت رنگ تاتو کمک زیادی می‌کند.

کاربرد رقیق کننده رنگ تتو

در موارد زیر استفاده از این محصول کاربرد زیادی دارد:

  • زمانی که رنگ تتو خشک یا غلیظ است.
  • برای تهیه گری واش
  • زمانی که برای سایه زنی و شیدینگ به طیف ملایم‌تری از رنگ نیاز باشد می‌توان به مقدار لازم از سولوشن استفاده کرد. در این صورت رنگ کمرنگ‌تر می‌شود.

بهتر است برای رقیق کردن رنگ از رقیق کننده بجای آب مقطر استفاده کرد. زیرا اجزای مختلف رنگ در فازهای مختلف مواد آلی و معدنی هستند. به همین دلیل هیچ موقع آب مقطر نمی‌تواند همه این مواد را در خود حل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید