دستگاه تاتو نانو مکسون

دستگاه تاتو نانو مکسون از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های تاتو صورت است که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتازی برخوردار می‌باشد. تاتو و میکروپیگمنتیشن صورت نوعی تکنیک زیبایی و ظریف جهت بهبود مشکلات زیبایی مثل رفع تیرگی و کبودی لب، رفع کم پشتی ابرو و … کاربرد دارد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن 12 لت نانو مکسون حرف اول را در زمینه اجرای انواع تکنیک‌های آرایش دائم می‌زند که در ادامه این مطلب از وب سایت آکادمی فیبروز مریم حیدری به توضیحات بیشتر و کاربردهای این مدل دستگاه تاتو اشاره خواهیم کرد.

مشخصات دستگاه تاتو نانو مکسون 12 ولتی با باتری شارژری

در ادامه به تمامی مشخصات این مدل دستگاه اشاره کرده‌ایم:

  1. ولتاژ نرمال یک دستگاه تاتو 7 و حداکثر تا 14 ولت است. اما دستگاه تاتو نانو مکسون با موتور 12 ولتی از ولتاژ نسبتا بالایی برخوردار است.
  2. در زمان کاشت رنگ قوی دستگاه‌ نانو مکسون 14 ولتی بسیار عالی است. اما افراد مبتدی که مهارت لازم برای کار با دستگاه تاتو را ندارند، در زمان تاتو خط چشم ممکن است پخشی رنگ خط چشم اتفاق بیفتد.
  3. جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم است و بر اثر ضربه و یا افتادن بر روی زمین آسیب نخواهد دید.
  4. هیچگونه لرزشی ندارد و از بهترین دستگاه‌ها برای هاشور مویی ابرو، بولد بروز و خط چشم که نیاز به ظرافت بالایی دارند، است.
  5. تنظیم عمق سوزن به طور مدرج بر روی بدنه دستگاه تاتو نانو مکسون امکان پذیر است. برای اینکار کافیست سر قلم را بر روی عدد مورد نظر بچرخانید.
  6. دستگاه تاتو نانو مسکون دارای یک باتری اضافه است که این باتری با کابل گوشی شارژ می‌شود و در مواقع قطع برق روی سر دستگاه قرار می‌گیرد. بدین ترتیب دستگاه تا 1 ساعت روشن می‌ماند.
  7. سری دستگاه اختصاصی است و با دیگر دستگاه‌های تاتو تفاوت دارد.
  8. از دیگر مشخصات دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون می‌توان به صدای بسیار ملایم آن اشاره کرد.
  9. پک دستگاه تاتو نانو مکسون شامل جعبه، آداپتور، دستگاه و دو عدد سوزن تاتو است.

کاربردهای دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مکسون (Maxon Nano)

از دستگاه نانو مکسون برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • انواع سوزن‌های میکرونیدلینگ پیچی بر روی این دستگاه قابل نصب است و به همین دلیل می‌توان تکنیک مزووایت، پوست کره‌ای و میکرونیدلینگ را با این دستگاه به راحتی انجام داد. این دستگاه به دلیل عدم لرزش برای اینگونه تکنیک‌ها بسیار کاربردی می‌باشد.
  • دستگاه نانو مکسون تکسر برای انجام بولد بروز و افزایش ماندگاری میکروبلیدینگ برای افراد با پوست چرب بهترین راهکار ممکن می‌باشد. البته برای اجرای بولد بروز ابتدا با قلم بلید و رنگ تاتو، خطوطی دقیق و منظم روی ابرو طراحی می‌شود و سپس با دستگاه نانو مکسون و سوزن تاتو ظریف و تکسر بر روی آن تاتو می‌شود.
  • برای انجام تاتو بدن ظریف و مینیمال کاربرد دارد.
  • مناسب برای انواع تاتو صورت نظیر سایه و قاب ابرو، هاشور مویی ابرو، تاتو خط چشم و تاتو لب و… است.

نحوه استفاده از دستگاه تاتو نانو مکسون دوسر برای اجرای تکنیک بولد بروز

در مواردی میکروبلیدینگ ماندگاری بالایی ندارد. به عنوان مثال افراد با پوست چرب که با مشکل ریزش رنگ تاتو مواجه هستند، تکنیک بولد بروز بسیار کاربردی می‌باشد. جهت اجرای این تکنیک در ابتدا با کمک قلم میکروبلیدینگ و سوزن آن خطوط مویی منظم و با دقتی روی پوست طراحی می‌شود. کنترل دست بر روی این قلم بیشتر بوده و خطوط منظم‌تر و زیباتر می‌شوند.

برای کاشت رنگدانه در زیر پوست باید سوزن تاتو تکسر بر روی دستگاه بسته شود و روی همان خطوط به آرامی با سرعت متوسط رو به کم تاتو شده و مکث رنگ و تکرار نیز انجام گردد. بدین ترتیب فردی که پوست چربی دارد و خواهان میکروبلیدینگ ابرو با ماندگاری بیشتری است، تکنیک بولد بروز برایش انجام خواهد شد.

سوالات پر تکرار

در ادامه به سوالات متداول درباره دستگاه تاتو نانو مکسون پاسخ داده‌ایم:

آیا می‌توان از انواع سوزن بر روی این دستگاه استفاده کرد؟

این مدل دستگاه با انواع سوزن تاتو معمولی و پیچی و نانو … قابلیت کار کردن دارد.

برای افراد مبتدی استفاده از دستگاه نانو مکسون 14 ولتی بهتر است یا 12 ولتی؟

دستگاه تاتو نانو مکسون 12 ولتی برای افراد مبتدی بهترین انتخاب می‌باشد. چراکه دستگاه‌های 14 ولتی به دقت و تمرکز بیشتری نیاز دارد و در صورت عدم تسلط، پخش رنگ تاتو اتفاق خواهد افتاد. اما کنترل دستگاه 12 ولتی بسیار آسانتر می‌باشد.

آیا دستگاه Maxon Nano  کاشت رنگ خوبی دارد؟

قدرت موتور این مدل دستگاه به دلیل اینکه 12 ولتی می‌باشد و از حد نرمال 7 ولت بیشتر است، کاشت رنگ فوق العاده‌ای به ویژه برای تاتو لب و ابرو دارد.

سرعت دستگاه تاتو نانو مکسون چگونه تنظیم می‌شود؟

سرعت این دستگاه با دکمه خاموش و روشنی که بر روی بدنه قرار دارد در لول‌های مختلفی قابل تنظیم است.

قیمت دستگاه نانو مکسون چقدر است؟

قیمت این دستگاه در خارج از ایران حدود 45 یورو می‌باشد. اما در ایران قیمت این دستگاه به دلایل مختلفی، متفاوت است. ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم برای خرید دستگاه نانو مکسون به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

آیا دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو مسکون گارانتی دارد؟

بله. این مدل دستگاه دارای 1 سال گارانتی تعمیر رایگان موتور است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید