کاور تاتو با رنگ پوست

کاور تاتو با رنگ پوست به معنی مخفی کردن جای زخم و بخیه و یا اصلاح تاتوهای قدیمی است. در این تکنیک تاتوکار با استفاده از رنگ تاتو  همرنگ پوست تاتو قدیمی را کاور می‌کند. کاور تتو با رنگ پوست نیاز به یک فرد حرفه‌ای و متخصص دارد. فرد متخصص باید با ترکیب رنگ‌های پوستی طیف رنگی مطابق با پوست را ایجاد کند.

کاور تاتو با رنگ پوست چیست؟

یکی از روش های مرسوم برای تتو های قدیمی کاور تاتو می باشد، اما برای بسیاری از افرادی این سوال به وجود آمده است که کاور تاتو چیست و چگونه انجام می شود، این روش با حذف تتو قدیمی یا تتو مجدد انجام می شود، این روش نیاز به مشاوره داره که پیشنهاد می شود به صورت رایگان در ارتباط باشید.

کاور تاتو با رنگ پوست چیست؟

در صورتی که این تکنیک به صورت غلط انجام شود در واقع یک لایه تاتو با رنگ بژ بر روی پوست مشتری ایجاد می‌شود. اگر فکر می‌کنید کاور تتو با تتو رنگ پوست گزینه مناسبی است در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری با ما همراه باشید و تا آخر این مطلب را بخوانید.

کاور تاتو با رنگ پوست ممکن است؟؟

بیشترین رنگی که برای تتو استفاده می‌شود، رنگ مشکی یا سبز تیره استاندارد است. معمولا رنگ تاتو پوست در پوشش دهی یک خالکوبی با رنگ تیره کمتر موقفیت آمیز است.

کاور تاتو با رنگ پوست ممکن است؟؟

شاید با جمله پاک کردن تاتو با رنگ پوست مواجه شده باشید. در اصل خالکوبی قدیمی شما پاک نمی‌شود. بلکه با رنگ پوست کاور و پوشیده می‌شود. یعنی تاتو همچنان در جای خود باقی می‌ماند. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید در زیر برای شما عزیزان یک مثال آورده‌ایم:

فرض کنید یک شیشه با رنگ روشن را روی یک شیشه تیره بگذارید. با این حال شیشه تیره را می‌توانید با رنگ جدیدی ببینید.

انواع کاور تاتو با رنگ پوست

بسیاری از افراد هستند که دوست دارند جای زخم یا بخیه خود را کاور کنند. برای مثال با تکنیک کاور تاتو رنگ پوست می‌توان موارد زیر را هم کاور کرد:

  • کاور تاتو قدیمی
  • کاور تاتو بازو
  • و کاور تاتو دست
  • کاور تاتو ابرو
  • و کاور جای زخم و جای بخیه
  • و….

کاور تاتوهای قدیمی و خراب با رنگ پوست

اگر از تتوهای قدیمی خود خسته شده‌اید با رنگ بدن و پوست می‌توانید نتیجه دلخواهی بگیرید. اما گاهی ممکن است که طرح بسیار قدیمی باشد و با این تکنیک نتوان کاری کرد.

برای اینکه تاتو قدیمی و کاور تاتو با رنگ پوست را به بهترین شکل انجام دهید باید دو لایه از رنگ را از بین ببرید و شرایط را پیچیده‌تر کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید. البته اگر تاتو قدیمی را ریموو کنید بهتر است. زیرا گاهی جوهرهای زیر پوست توسط افراد غیر حرفه‌ای و غیر متخصص بیشتر می‌شوند.

پاک كردن تاتو با رنگ بژ

از رنگ‌های بژ در کل جهان برای کاور تاتو با رنگ پوست، اسکارها و جای زخم استفاده می‌شود. هرچند کاور کردن زخم به معنی تغییر رنگ زخم است و بافت پوست را تغییر نمی‌دهد.

اما با این حال کاور تاتو با رنگ پوست و بژ تاثیر زیادی در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس دارد. در برخی از موارد رنگ پوست بدن برای اصلاح خطا در حین اجرای تاتو بدن استفاده می‌شود. به همین دلیل از لحاظ علمی کاور تاتو با رنگ پوست برای از بین بردن رنگدانه‌های زیر پوست کاربردی ندارد.

کاور تاتو قدیمی ابرو

در بسیاری از مواقع شده است که شما هم از مدل تتو ابرو قدیمی خود خسته شده اید و قصد پاک کردن یا تغییر مدل آن را دارید، کاور تاتو قدیمی ابرو یکی از روش های ریموو و یا پاک کردن می باشد که روش های مختلفی دارد.

ما پیشنهاد می دهیم با توجه به نوع پوست و تتو قدیمی حتما قبل از انجام کاور تاتو قدیمی ابرو با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بدون ایجاد حساسیت و آسیب به پوستتون در یک جلسه اقدام به حذف تاتو قدیمی کنید.

کاور تاتو با رنگ پوست یا پاک کردن تاتو؟

با توجه به این مطلبی که خواندید و متوجه شدید در بسیاری از موارد کاور تاتو با رنگ پوست بسیار عالی است و اعتماد به نفس افراد را زیاد می‌کند. اما گاهی استفاده از این تکنیک پاسخگوی نیاز مشتری نیست. به همین دلیل بهترین کار این است که ریموو تاتو ابرو را انجام دهید. خانم مریم حیدری با استفاده از مواد ریموور باکیفیت ریموو و پاک کردن تاتو را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم چه برای کاور تاتو با رنگ پوست و چه برای ریموو تاتو حتما به مرکزی معتبر مراجعه کنید. زیرا گاهی در کاور تاتو با رنگ پوست ممکن است فردی متخصص نباشد و رنگدانه‌ها زیر پوست بیشتر شوند. یکی از بهترین افراد برای ریموو تاتو و کاور تاتو خانم مریم حیدری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید