پماد بعد هاشور ابرو

امروزه پمادهای بسیاری بعد از هاشور ابرو در بازار وجود دارد ولی باید از بهترین پماد بعد هاشور ابرو استفاده کنید تا زخم‌ها سریع‌تر بهبود یابند. همچنین این پمادها باید به گونه‌ای باشد که باعث ریزش رنگ نشود و بافت‌های پوست را ترمیم کند. امروزه این پمادها قیمت‌ها و تاثیرات متفاوتی دارند. اما این نکته را حتما در زمان خرید پماد را جدی بگیرید که نباید زخم ابرو به گونه‌ای محو شود که رنگ را از پوست بیرون بکشد. بنابراین هر پماد ترمیم کننده‌ای را برای زخم هاشور خریداری نکنید.

زخم‌های بعد از خدمات آرایش دائم تا 4 الی 5 روز بر روی پوست میمانند. به همین دلیل برای ترمیم آنها باید از پمادها و کرم‌هایی استفاده کنید که خاصیت ضد التهاب و ترمیم کنندگی داشته باشند. همچنین این کرم‌ها باید بتواند به سرعت زخم‌های پوست را بهبود و ترمیم کند. در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری به توضیح و معرفی بهترین کرم برای ترمیم پوست میپردازیم. با ما همراه باشید.

دلیل استفاده از پماد بعد هاشور ابرو

برای انجام میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو و انواع آرایش دائم ابرو برای ورود رنگ به زیر پوست باید سطح پوست با توجه به عمق کار خراشیده شود. به همین دلیل بعد از اتمام کار تمامی قسمت‌های کار شده دارای زخم و حالت خراشیدگی هستند. این زخم‌ها نیاز به مراقبت دارند.

چراکه مراقبت از ابرو بعد هاشور سبب می‌شود تا پوست عفونت نکند و همچنین ترمیم پوست ظاهر زیبایی برای ابروها در صورت ایجاد می‌کند.  استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از آرایش دائم ابرو باعث می‌شود تا رطوبت پوست تامین شود. به همین دلیل زمان ترمیم ابرو، پوست زخم و خراش کمتری خواهد داشت. هرچه سطح پوست ترمیم شود رنگ اصلی تتو نیز زودتر نمایان خواهد شد.

زمان شستن ابرو بعد هاشور

حتما مراقبت‌های بعد از هاشور ابرو را جدی بگیرید. در غیر اینصورت دچار عفونت‌های پوستی خواهید شد. شستن ابرو بعد هاشور تا 4 روز است. بعد از این مدت به آرامی می‌توانید ابرو خود را شستشو دهید.

تا چند روز بعد از تاتو باید پماد زد؟

بعد از عمل میکروبلیدینگ و فیبروز تا دو هفته بعد باید برای جلوگیری از سوزش و خارش و تسریع فرآیند بهبود، محل هاشور ابرو را با پماد ویتامین A چشمی چرب کنید. برای این کار مقدار کمی از این پماد را با گوش پاک کن بردارید و بر ابروهای خود بمالید. اگر پوست چربی دارید از پمادها به تعداد دفعات و مقدارهای کمتری استفاده کنید.

نکات مهم استفاده از پماد تتو

چرب کردن بیش از حد و قرار دادن مقدار زیادی پماد بر روی زخم سبب ریزش رنگ تاتو می‌شود. تا یک روز بعد از تاتو و هاشور به هیچ عنوان از پماد استفاده نکنید. بعد از این زمان روزی 1 بار آن هم به مقدار کم از پماد بعد هاشور ابرو استفاده کنید. بنابراین تنها لایه بسیار نازکی از پماد که بر روی زخم قرار بگیرد کافیست.به گونه‌ای باید از پماد و کرم‌های مراقبتی استفاده کنید که پوست حالت براقی به خود نگیرد.

معرفی پمادها بعد هاشور و تاتو ابرو

از جمله کرم‌ها و پمادهایی که باید بعد از تاتو و آرایش دائم ابرو استفاده کنید به شرح زیر است:

پماد تتراسایکلین و جنتا مایسین

این پمادها آنتی بیوتیک هستند و استفاده بیشتر از 2 بار بر روی هاشور باعث ترک خوردگی پوست می‌شود. همچنین استفاده بیش از 2 بار این پماد سبب می‌شود تا پوسته ریزی ابرو زیادتر شود و رنگدانه‌های ابرو از درون پوست خارج می‌شوند. در نتیجه تاتو یا هاشور مود نظر کمرنگ می‌شود و حتی در مواردی کاملا محو می‌شود. کرم جنتامایسین با محلول بوتاکس اختلال دارویی دارد. بنابراین برای همه زمان نمی‌توانید از این پماد استفاده کنید. همچنین استفاده زیاد از این پمادها باعث عفونت‌های پوستی می‌شود.

پماد بتامتازون

بتامتازون پمادی ضد حساسیت است. اما این پماد کورتون زیادی دارد. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که کلاژن بدن شما بالاست یا بدن اسکار سازی دارید و گوشت اضافه می‌آورید بهتر است از این پماد استفاده نکنید. اما اگر مجبور هستید تنها در سالن بعد از تاتو بزنید تا به بهبود زخم کمک کند و خارش و سوزش در همان لحظه کم شود. استفاده از این پماد چندان توصیه نمی‌شود مگر اینکه در موارد خاصی بخواهید از این پماد استفاده کنید.

پماد آ د و وازلین بهترین پماد بعد از هاشور ابرو

هر دو این پماد بعد هاشور ابرو چربی زیادی دارند. به همین دلیل نمی‌گذارند تا اکسیژن به پوست برسد. بنابراین زخم سریع بسته و بلند می‌‎شود.

نکات مهم در زمان استفاده از ویتامین آ

ویتامین آ یکی از بهترین ترمیم کننده‌ و  قدیمی و طبیعی برای پوست و پماد بعد هاشور ابرو است. اما میزان استفاده از این پماد بعد هاشور ابرو بسیار مهم است و حتما باید به آن توجه زیادی داشته باشید. چراکه استفاده زیاد از این پماد بعد هاشور ابرو باعث ریزش رنگ تاتو می‌شود. زیرا این پماد بسیار چرب است و بر پایه وازلین است. در زیر برای هر نوع پوست به طور کامل اشاره کرده‌ایم که تا چه میزانی از این پماد استفاده کنید:

  • پوست خشک: اگر پوست خشکی دارید روزی 2 بار از پماد ویتامین آ استفاده نکنید. مقداری از پماد را بین انگشت شست و اشاره ماساژ دهید و به حالت ضربه‌ای لایه بسیار نازکی را بر محل زخم بزنید. اگر بیش از حد احساس خشکی و کشیدگی پوست دارید می‌توانید از این پماد به اندازه 3 بار در روز استفاده کنید. بعد از دوش و ریزش زخم‌های اولیه روزی دو مرتبه و بیشتر استفاده نکنید.
  • پوست نرمال : اگر پوست نرمالی دارید 1 بار در روز روی موضع از پماد ویتامین آ استفاده کنید.
  • طریقه مصرف پماد ویتامین A برای پوست چرب: حتما برای پوست چرب بعد از اتمام کار پماد را بین انگشت شست و اشاره ماساژ دهید و به صورت ضربه‌ای روی محل زخم بزنید. در روزهای بعد از ریزش رنگ اگر احساس خشکی شدید زخم و کشیدگی پوست کردید تنها 1 بار در روز و آن به اندازه لایه‌ای بسیار نازک از پماد را بر روی موضع بمالید.

کرم مراقبتی پریل گلاید اینکنز

کرم پریل گلاید از برند اینکیز با فرمولاسیونی قوی است. این فرمولاسیون قوی باعث حفاظت از پوست در زمان کار تاتو می‌شود. در این پماد بعد هاشور ابرو هیچگونه مواد نفتی به کار نرفته است. علاوه بر این مورد این کرم اینکنز دارای ویتامین‌های مغذی پوست و روغن‌های مناسب پوست است.

کرم سی.بی.دی گلاید اینکیز

کرم سی.بی.دی یکی از کرم‌های عالی برای تسکین درد و ترمیم پوست بعد از تاتو و هاشور است. این کرم یکی از انواع کرم‌های برند است و محصول کشور آمریکا است. بسیاری از پیگمنترها با این کرم آشنایی دارند. به همین دلیل اکثر پیگمنترها برای از بین بردن درد تاتو و هاشور استفاده از این کرم را به مشتریان خود توصیه می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید