پدال دستگاه تاتو

پدال دستگاه تاتو یکی از لوازم پرکاربرد برای استفاده از ترانس تتو است. با استفاده از پدال تاتو می‌توان خاموش و روشن شدن دستگاه تتو را کنترل نمود. برای استفاده راحت از ترانس دستگاه تاتو باید از پدال مخصوص دستگاه تاتو استفاده نمایید. در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری بیشتر با انواع پدال تتو آشنا خواهید شد.

پدال تاتو چیست؟

برای استفاده راحت از ترانس دستگاه تاتو، داشتن لوازم کاربردی و مهم باعث می‌شود تا تمرکز تاتوکار در حین کار بیشتر شود. یکی از این لوازم پرکاربرد برای تمرکز بیشتر در حین کار استفاده از پدال دستگاه تاتو است.

از انواع پدال دستگاه تاتو برای کنترل روشن و خاموش شدن انواع دستگاه تتو مثل دستگاه تاتو پن، گان و… استفاده می‌شود. با استفاده از این وسیله پرکاربرد دیگر نیازی به خاموش و روشن شدن دستگاه با دست نخواهد بود. بنابراین با پدال دستگاه تاتو، کار برای پیگمنتر راحت‌تر می‌شود.

انواع پدال تاتو از ساده تا حرفه ای

در ادامه این مطلب قصد داریم انواع پدال تاتو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا راحت‌تر دستگاه تاتو را خاموش و روشن کنید. در ادامه به توضیح بیشتری از انواع پدال تتو میپردازیم:

پدال دکمه‌ ای یکی از انواع پدال تاتو

با کمک پدال دکمه‌ای، کار کردن با ترانس بسیار راحت می‌شود. در واقع با این نوع پدال دستگاه تاتو با لمس پا، جریان دستگاه شروع به کار می‌کند و با یک لمس دیگر، جریان برق قطع می‌شود.

با استفاده از پدال دکمه‌ای دیگر نیازی ندارید که به طور دائم، پای خود را بر روی پدال بگذارید. وظیفه اصلی پدال دکمه‌ای این است که جریان برق را از ترانس توسط فیش دستگاه تتو به دستگاه تتو وصل نماید تا دستگاه شروع بکار کند. پدال دکمه‌ای یکی از پدال‌های پرطرفدار است که با یک ضربه شروع به کار کرده و دیگر نیازی نیست پا به طور مداوم روی پدال باشد.

پدال پایی تاتو

از پدال پایی برای قطع و وصل شدن دستگاه تتو استفاده می‌شود. این نوع پدال دستگاه تاتو با کمترین فشار و لمس دستگاه، ولتاژ برق را وصل می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا عمر این پدال دستگاه بیشتر شود.

مشخصات پدال مخصوص دستگاه تاتو

پدال‌ تاتو دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  1. پدال تتو از پلاستیک باکیفیت و رنگ مشکی ساخته می‌شود. یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای سالن‌های زیبایی در زمینه آرایش دائم، استفاده از مواد باکیفیت و ترانس‌های با دوام است. پدال دستگاه تاتو هم از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و عمری طولانی دارند.
  2. پدال ساده (Power supply trans) و انواع پدال تتو از کابل سیلیکون ساخته شده‌اند. سیم سیلیکون بسیار نرم و قابل انعطاف است.
  3. رابط کاربری دستگاه تاتو بسیار محکم و بادوام می‌باشد. همچنین پدال دستگاه تاتو عمری طولانی دارد.
  4. پد ضد لغزش پدال دستگاه تتو به گونه‌ای است که ضریب اصطکاک با زمین داشته و برای استفاده بدون خطر است.
  5. پدال تتو برای اتصال به ترانس دستگاه تاتو جهت خالکوبی و انواع آرایش دائم مناسب است.
  6. یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول این است که به پیگمنتر کمک می‌کند تا به راحتی بتواند انواع دستگاه‌های تاتو را کنترل کند.
  7. جنس این محصول، استیل است.
  8. پدال دستگاه تاتو بدن بسیار سبک و کم حجم می‌باشد.
  9. مخصوص اتصال به ترانس در انواع دستگاه‌های تتو است.
  10. کنترل خاموش و روشن شدن دستگاه بدون دخالت دست یکی از ویژگی‌های مهم پدال دستگاه تاتو است.
  11. این محصول علاوه بر کارایی فوق‌العاده‌ بسیار شیک و زیبا است.

قیمت پدال دستگاه تاتو

قیمت پدال تتو به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت پدال دکمه‌ای با پدال پایی متفاوت است. پس یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت پدال تتو، نوع آن است. اما به طور کلی، قیمت این محصول پرکاربرد با توجه به کارایی که دارد بسیار عالی است. حتما برای خرید پدال دستگاه تتو به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید