پخش رنگ خط چشم

پخش رنگ خط چشم علت‌های زیادی دارد که در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری به بررسی آن میپردازیم. برای مثال اگر فرد و یا مشتری مراقبت‌های بعد از تاتو خط چشم را انجام ندهد ممکن است که تاتو پخش شود. همچنین اگر پیگمنتر با نحوه کار دستگاه و سوزن تاتو آشنا نباشد، رنگ تاتو  پخش خواهد شد. حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا با علت‌های پخش رنگ تاتو خط چشم  و نحوه درمان آن آشنا شوید.

علت پخش شدن رنگ تاتو خط چشم

در ادامه به علت‌های پخش رنگ تاتو پرداخته‌ایم:

  1. زاویه دست و دستگاه به صورت غیر صحیح و اصولی از عوامل تاثیرگذار در پخشی خط چشم می‌باشد. تاتو خط چشم  باید به صورت عمود بر صورت مشتری انجام گردد.
  2. استفاده از رنگ‌های نامرغوب و بی‌کیفیت از دلایل پخشی خط چشم است.
  3. سرعت زیاد دستگاه و کج بودن سوزن و زنگ زدگی آن و یا به طور کلی ایراد در سوزن تاتو، باعث ایجاد این مشکل می‌شود.
  4. در زمان کار، پیگمنتر نباید بیش از حد صبر نماید.
  5. عدم مهارت کافی پیگمنتر در زمان اجرای کار از دلایل پخش رنگ تتو خط چشم می‌باشد.
  6. اگر پیگمنتر، تاتو را به طور عجله‌ای و بدون تکنیک انجام دهد، تتو خط چشم پخش خواهد شد.
  7. چنانچه پیگمنتر پلک را در 2 یا 3 زاویه نکشد، باعث پخشی خط چشم می‌شود.
  8. فشار زیاد دست در زمان کار باعث پارگی شبکه مویرگی و پخش رنگ می‌گردد.
  9. عدم رعایت مراقبت‌های بعد از تاتو و تعریق زیاد مشتری در حین اجرای کار از دلایل پخشی رنگ خط چشم است.
  10. مصرف الکل و قرص‌های اعصاب و دخانیات توسط مشتری یکی از دلایل پخش رنگ تاتو می‌باشد. زیرا این موارد پوست را آماده رنگ گرفتن کرده و پوست در رنگ‌ها، رقیق می‌شود.
  11. مشتری نباید به ناحیه چشم و خط چشم آب بزند. چراکه در این صورت، تاتو خط چشم پخش خواهد شد.
  12. استفاده از تکنیک‌های غیر اصولی و نامناسب باعث پارگی مویرگ‌ها و پخش رنگ خط چشم می‌شود.
  13. عوامل محیطی مثل مالش چشم، گرم نگهداشتن زیاد چشم از دیگر دلایل پخش رنگ خط چشم هستند.

علت پخش رنگ تاتو به دلیل عدم مهارت پیگمنتر

پخش رنگ خط چشم به دلیل موارد زیر توسط پیگمنتر اتفاق می‌افتد:

استفاده از رنگ بی‌کیفیت یکی از دلایل اصلی پخش رنگ خط چشم می باشد که در بسیاری از مراکز زیبایی به دلیل سود بیشتر سلامت مراجعه کننده در نظر گرفته نمی شود و استفاده از رنگ های بی کیفیت باعث پخش رنگ خط چشم می شود.

عدم استفاده از رنگ باکیفیت و اصلی باعث پخش رنگ خط چشم می‌شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقی حتما نکات زیر باید توسط پیگمنتر رعایت گردد:

  1. ابتدا باید رنگ تاتو از 15 الی 30 دقیقه قبل درست شود. این کار باعث سفتی رنگ تاتو شده و سبب می‌گردد تا رنگ در زیر پوست حرکت نکند.
  2. در زمان تاتو باید دستگاه توسط پیگمنتر با پلک مشتری زاویه 90 درجه ایجاد کند. در صورتی که دستگاه اریب باشد، سوزن تتو باعث پخشی رنگ خواهد شد.
  3. دور موتور دستگاه باید کم باشد. اما این بدین معنی نیست که سرعت اجرای کار کم شود. بلکه دور موتور باید کم و سرعت کار بالا باشد.

استفاده زیاد از رنگ باعث پخش رنگ تتو خط چشم

اگر از رنگ تاتو زیاد استفاده شود، رنگ تاتو در سوزن جمع می‌شود. به همین دلیل در صورت استفاده زیاد از رنگ تتو، مقدار زیادی از رنگ روی پلک پخش خواهد شد. در چنین مواردی باید مقدار زیاد رنگ درون سوزن از طریق رول پنبه گرفته شود. همچنین باید رنگ داخل سوزن به طور دائم در زمان کار خالی گردد.

برای تغییر مدل ابرو تتو شده خود می توانید ریموو تاتو ابرو را انجام دهید برای مشاوره با شماره 09100035061 تماس بگیرید

فشار زیاد دست توسط پیگمنتر دلیل پخش رنگ خط چشم

فشار زیاد دست در زمان کار باعث شده تا مویرگ‌های پشت پلک پاره شوند. در نتیجه پپخش رنگ خط چشم اتفاق خواهد افتاد. باید توجه داشته باشید که فشار دست در پخش رنگ خط چشم بسیار نقش مهمی دارد.

علت پخش رنگ خط چشم توسط مشتری

نگهداری و مراقبت بعد از انجام خدمات زیبایی چشم می تواند یکی از دلایل اصلی پخش رنگ خط چشم باشد، اگر شما این خدمات زیبایی را دریافت کرده اید برای جلوگیری از پخش رنگ خط چشم حتما به موارد ذکر شده توسط مستر توجه داشته باشید.

اگر مشتری موارد زیر را رعایت نکند باعث ایجاد پخش رنگ می‌شود. حتی اگر پیگمنتر از بهترین مواد و متریال در زمان کار استفاده کند و مهارت و تخصص بالایی داشته باشد اما در صورت عدم رعایت موارد زیر، پخش رنگ تاتو اتفاق می‌افتد:

  • مالش زیاد چشم بعد از تاتو
  • گرمی بیش از حد چشم
  • رفتن به استخر و یا حمام در هفته اول بعد از تاتو
  • عرق زیاد بعد از انجام تاتو
  • ورزش‌های سنگین
  • استفاده از الکل و دخانیات بعد از انجام تاتو
  • رفتن به سونا و جکوزی در هفته اول بعد از تاتو

برای جلوگیری از پخش رنگ خط چشم توسط پیگمنتر چه نکاتی باید رعایت شود؟

اگر پیگمنتر هستید موارد زیر را رعایت کنید تا تاتو در پشت پلک پخش نشود:

  • دستگاه و زاویه دست باید به صورت عمود بر مشتری باشد.
  • حتما از رنگ باکیفیت استفاده کنید. اگر از رنگ نامناسب استفاده شود چشم ورم کرده و ظاهر بدی بر روی پلک مشتری ایجاد خواهد شد.
  • سر سوزن باید صاف و بدون زنگ زدگی باشد.
  • از تکنیک‌های اصولی و صحیح استفاده کنید. چراکه اگر از تکنیک‌های نامناسب و غیر حرفه‌ای استفاده شود، رنگ تاتو پخش خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما نزد افراد حرفه‌ای آموزش ببینید تا بتوانید این کار را به صورت اصولی و دقیق انجام دهید.
  • بهتر است قبل از اینکه کار را شروع کنید از الکل برای رنگ تاتو استفاده کنید. چراکه الکل باعث می‌شود تا پوست به خوبی رنگ بگیرد. همچنین وجود الکل باعث پخش رنگ‌های رقیق شده و رنگ‌های تتو را به صورت عالی وارد پوست خواهد کرد.

دلیل پخش شدن رنگ تاتو زیر پوست

این مورد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و پیشنهاد ما برای تشخیص دلیل پخش شدن رنگ تاتو زیر پوست تماس با مشاوران متخصص سالن زیبایی مریم حیدری می باشد، تا با توجه به مشکل پیش آمده بهترین راه حل و یا بهترین خدمات را به شما پیشنهاد دهند.

در برخی موارد دلیل پخش شدن رنگ تاتو زیر پوست تکرار یا ترمیم خط چشم می تواند باعث آسیب های خطرناکی شود و افراد سودجو ممکن است این پیشنهاد را به شما بدهند، بهتر است در این مورد با پزشک متخصص در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار درمان پخش شدن رنگ تاتو چشم

در ادامه به سوالات پر تکرار شما عزیزان درباره این موضوع مهم پاسخ داده‌ایم:

درمان پخش رنگ تاتو خط چشم در زیر پوست چگونه است؟

پیگمنتر باید با اصول پوست شناسی در تاتو آشنا باشد. همچنین باید به علت پخش تاتو خط چشم آگاه باشد و در صورت چنین اتفاقی مسئولیت کار خود را بپذیرد. اما اگر جزو مشتریان هستید باید نکات بهداشتی و مراقبت بعد از تاتو را رعایت کنید.

در صورتی که هم پیگمنتر و هم مشتری تمامی موارد را رعایت کنند تتو با کیفیت و بدون پخش رنگ می‌شود. در غیر اینصورت باید از تکنیک ریموو تاتو خط چشم استفاده شود. برای ریموو تتو حتما به مرکزی معتبر  همانند سالن زیبایی مریم حیدری مراجعه کنید. چراکه با مراجعه به مراکز نامعتبر نه تنها پپخش رنگ خط چشم از بین نمی‌رود، بلکه ممکن است دچار عفونت‌های پوستی شوید.

همچنین شما می توانید برای درمان پخش رنگ خط چشم با مشاوران ما در تماس باشید تا با یک تعیین وقت یا مشاوره رفع پخش رنگ خط چشم به راحتی مشکل خودتون را برطرف کنید، در سالن زیبایی مریم حیدری خدمات زیبایی چشم مانند خط چشم دائمی ، بن مژه ، شیدینگ چشم و …. ارائه می شود

عوارض احتمالی پخشی پشت پلک چیست؟

معمولا بعد از پخشی رنگ تتو خط چشم شاهد ورم پلک، قرمزی و کبودی پشت پلک خواهید بود. همچنین احساس درد و سوزش از دیگر عوارض‌های پخشی رنگ خط چشم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید