میکسر رنگ تاتو

میکسر رنگ تاتو از وسایل پرکاربرد برای ترکیب رنگ‌های تاتو است. این محصول نیاز به دو باتری قلمی دارد. همچنین این دستگاه دارای چند سر است که یکبار مصرف نیست. چراکه بعد از استفاده می‌توان سری‌های آن را شت و مجددا استفاده کرد. سری‌های دستگاه میکسر رنگ قابلیت اتصال به یکدیگر دارند.

به همین دلیل می‌توان طول دستگاه را با اتصال چند سری بهم بلندتر کرد. در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری بیشتر به توضیح میکسر رنگ تاتو می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

میکسر رنگ تاتو چیست؟

میکسر رنگ تاتو برای ترکیب رنگ‌ تاتو و همزدن رنگ‌ها کاربرد دارد. این دستگاه با دو عدد باتری قلمی کار می‌کند. برخی از تاتو آرتیست‌ها برای میکس رنگ از خلال دندان یا میکروبراش استفاده می‌کنند. این کار زمان زیادی را از پیگمنتر و مشتری می‌گیرد. همچنین این کار باعث خستگی مچ دست می‌شود.

با استفاده از میکسر رنگ تاتو نیازی به ترکیب رنگ نیست و خود دستگاه با حرکات دورانی رنگ را به خوبی ترکیب می‌کند. با استفاده از این دستگاه در مدت کمتری رنگ‌ها ترکیب می‌شود.

مشخصات میکسر رنگ تاتو جعبه سفید و مشکی

میکسر رنگ تاتو در ابعاد جمع و جور و کوچکی طراحی شده است. این دستگاه مخلوط کن رنگ دارای یک سری است که با آرمیچر شروع به چرخیدن می‌کند. سپس رنگ را به خوبی ترکیب می‌کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط دو عدد باتری قلمی (AA) تأمین می‌شود. این دستگاه قابلیت تغییر سری دارد. همچنین می‌توان سری‌ها را شست و تعویض کرد. این کار از نظر بهداشتی از اهمیت بالایی برخورددار است. میکسرها در رنگ بندی‌های متنوعی در بازار وجود دارند.

دلیل استفاده از میکسر تاتو

دلایل استفاده از این دستگاه بسیار زیاد است که در زیر به تمامی این موارد اشاره کرده‌ایم. اما گاهی ممکن است با سوالاتی مانند سوالات زیر مواجه شوید:

  1. آیا می‌توان با میکرو براش یا خلال دندان، رنگ را مخلوط کرد؟ چه نیازی به میکسر رنگ تاتو است؟
  2. با استفاده از این وسیله می‌توان رنگ را داخل تشتک رنگ مخلوط کرد؟ یا اینکه این دستگاه برای ترکیب رنگ داخل بطری هم قابل استفاده است؟
  3. سری همزن قابلیت کوتاه و بلند شدن دارد؟
  4. آیا رنگ‌های جامد نیاز به همزدن دارند؟
  5. می‌توان از این دستگاه برای ترکیب رنگ و همزدن رنگ‌های جامد هم استفاده کرد؟

در زیر به پاسخ تمامی این سوالات پرداخته‌ایم.

رنگ‌ها بعد از مدتی ته نشین می‌شوند و رسوب می‌کنند. بنابراین قبل از اینکه رنگ از ظرف اصلی درون تشتک رنگ تاتو ریخته شود باید حداقل 3 دقیقه تکان داده شود یا با همزن رنگ به خوبی مخلوط شود. چراکه پیگمنت‌ها یا رنگدانه‌ها بعد از مدتی در ظرف رسوب می‌کنند.

اگر رنگ‌ها دو فازی باشد یعنی هم بر پایه آب و هم بر پایه روغن باشند، آب و روغن بعد از چند دقیقه از هم جدا می‌شوند. به همین دلیل الزامی است که رنگ‌ها به خوبی همزده شوند تا ترکیب واقعی‌شان بدست آید.

حتی بعد از اینکه رنگ را درون تشتک یا انگشتری رنگ تتو می‌ریزیم باید رنگ‌ها به خوبی در هم ترکیب شوند. زیرا تک تک اتم‌های تشکیل دهنده رنگ‌ها باید بهم برخورد کنند تا ترکیب نهایی رنگ اتفاق بیفتد.

سری‌های میکسر رنگ تاتو قابلیت کوتاه و بلند شدن دارد. زیرا می‌توان چند سری را بهم متصل کرد. اگر بخواهید کل بطری رنگ را هم بزنید استفاده از دو سری کافیست.

حتی رنگ‌های جامد مخصوص میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو هم نیاز به ترکیب رنگ دارند. حتی اگر به تنهایی می‌خواهید از رنگ‌های جامد استفاده کنید بازهم باید قبل از شروع کار هم داخل ظرف و هم داخل تشتک رنگ‌ها را به خوبی هم بزنید. با این کار اتم‌ها و مولکول‌های رنگ بر اثر همزدن تا سه دقیقه گرم و فعال می‌شوند. همچنین فازهای مختلف رنگ باهم ادغام می‌شوند. در این صورت است که رنگ‌ها برای کاشت زیر پوست آماده هستند.

مزایای استفاده از Tatto Color Mixer

میکسر رنگ تاتو وسیله‌ای است که پیگمنترهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. همه پیگمنترها می‌دانند که رنگ تتو بعد از مدتی ته نشین می‌شود. به همین دلیل باید رنگ‌ها را همزد تا به خوبی باهم ترکیب شوند.

البته می‌توان قبل از ریختن رنگ درون کاسه یا تشتک، قوطی رنگ را با دست تکان داد.اما مهم‌ترین مزیت استفاده از دستگاه میکسر رنگ تاتو این است که دست پیگمنتر را خسته نمی‌کند. همچنین از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه این است که ترکیب رنگ سریع‌تر و کامل‌تر انجام می‌شود.

همچنین تمامی رنگ‌ها به طور یکدست و یکسان باهم ترکیب می‌شوند. اگر ترکیب رنگ‌ها به طور یکدست و یکسان انجام نشود، قطعا باعث می‌شود تا رنگ دلخواه به وجود نیاید. به همین دلیل استفاده از میکسر رنگ تاتو راه‌حلی عالی است و از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه همین موضوع است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید