مایع استنسیل الکتروم

مایع استنسیل الکتروم برای انتقال طرح تاتو استفاده می‌شود. این محلول باعث می‌شود تا طرح روی بدن انتقال داده شود. در واقع دلیل استفاده از مایع استنسیل ماندگاری بالای تتو است.

بر خلاف محصولات دیگر که مانند ریموو تاتو عمل می‌کنند، اما الکتروم مشکلی برای تاتو آرتیست به وجود نمی‌آورد و رنگ تاتو را پاک نمی‌کند. در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری با ما همراه باشید تا بیشتر با این محلول آشنا شوید.

مایع استنسیل الکتروم چیست؟

برای اجرای عالی یک تاتو یکی از عوامل مهم، انتقال صحیح و درست طرح می‌باشد. الکتروم تاتو طرح را به صورت عالی و بدون مشکل بر روی پوست انتقال می‌دهد. البته در کنار این محلول کاغذ استنسیل نقش مهمی دارد تا طرح به خوبی بر روی بدن انتقال داده شود. Electrum محصولی است که در صنعت Tatto طرفداران زیادی دارد.

این محلول جزو قوی‌ترین و بهترین مایع استنسیل محسوب می‌شود. زیرا در زمان کار و با وارد کردن سوزن تاتو در پوست، خونابه و رنگ با هم ترکیب می‌شوند و تاتوکار چیزی نمی‌تواند ببیند. به همین دلیل باید محلولی باشد تا بتوان آنها را پاک کرد و تاتو کار از پاک نشدن طرح آسوده خاطر باشد. در این مواقع بهترین گزینه، مایع استنسیل الکتروم است.

مشخصات محلول الکتروم مخصوص انتقال طرح تاتو

مایع استنسیل الکتروم دارای مشخصات زیر است:

  1. ژل الکتروم ژلی غلیظ است که با آن می‌توان طرح‌های دلخواه و پرینت شده را روی بدن انتقال داد.
  2. استفاده راحت و آسان
  3. در زمان کار حتی اگر بر روی طرح دستمال بکشید، طرح به هیچ عنوان پاک نمی‌شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.
  4. انواع طرح‌های تتو اعم از ظریف، بزرگ، تاتو بدن سه بعدی با ژل انتقال دهنده تاتو بر روی بدن منتقل می‌شود.
  5. برای اینکه طرح به خوبی بر روی بدن انتقال داده شود علاوه بر مایع استنسیل به کاغذ استنسیل هم نیاز دارید.
  6. ساخت کشور آمریکا
  7. کاملا گیاهی و بدون حساسیت
  8. سازگار با تمامی کاربن‌های شابلون
  9. دارای چسبندگی بسیار بالا که این امر باعث آسان شدن انتقال طرح بر روی بدن می‌شود.
  10. انتقال دهنده الکتروم از جمله انتقال دهنده‌های قوی است که در کل دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرز استفاده از مایع استنسیل

برای اینکه طرح را بر روی بدن انتقال دهید لازم است که روز قبل از مشتری بخواهید تا طرح مورد نظر خود را با سایز دلخواه پرینت کند. بعد از چاپ طرح، تاتو آرتیست باید طرح را روی کاغذ بچسباند. سپس خطوط طرح باید با دقت روی کاغذ استنسیل کشیده شود. در مرحله بعد پوست را با مایع پاک کننده به خوبی تمیز و خشک کنید.

سپس مقداری  مایع استنسیل الکتروم را روی پوست بمالید. کاغذ را روی پوست بگذارید و چند ثانیه آن را ثابت نگهدارید. در نهایت کاغذ را بردارید. زمانی که این کارها را انجام دهید می‌بینید که به راحتی و با سرعت، پیچیده‌ترین طرح‌ها هم بر روی پوست منتقل می‌شوند.

تفاوت مایع استنسیل الکتروم با مواد انتقال دهنده

مهم‌ترین و اصلی‌ترین تفاوت الکتروم با سایر مواد انتقال دهنده این است که مایع استنسیل الکتروم در تایم طولانی‌تری خشک می‌شود. تایم خشک شدن برای ژل الکتروم 20 تا 30 دقیقه است. این در حالی است که برای دیگر مواد انتقال دهنده 15 تا 20 دقیقه کافیست تا محلول خشک شود. بعد از اتمام این زمان‌ها متناسب با نوع انتقال دهنده می‌توانید کار خود را شروع کنید.

قیمت مایع استنسیل الکتروم و مزایای خرید آن

قیمت الکتروم استنسیل به کارایی و عملکرد این محلول بستگی دارد. انتقال طرح مناسب یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت کار است. زیرا اگر طرح مورد نظر به خوبی انتقال پیدا نکند یا در حین کار پاک شود، در انجام تاتو به مشکل خواهید خورد. در نتیجه امکان پایین آمدن کیفیت کار بسیار زیاد است. پس حتما این محلول را خریداری کنید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید