دستگاه تاتو پروتون

دستگاه تاتو پروتون Proton قرمز یک دستگاه تاتو و آرایش دائم، به صورت اورجیتال است که فوق العاده کم وزن و سازگار با انواع سوزن تاتو یا کارتریج پن می‌باشد. دستگاه تاتو پن پروتون مکس اورجینال نسبت به سایر دستگاه‌های هم رده خود، تغییر استوک آن به اندازه دلخواه است.

همچنین دستگاه پروتون با داشتن مشخصاتی مانند موتور قدرتمند و سیستم دنده‌ی پیشرفته عملکرد بدون لرزش و صدا را تضمین می‌نماید.دستگاه تاتو پروتون روتاری قلم دهنده اکولایزر با استفاده حرفه‌ای و سالنی مناسب افراد مبتدی و حرفه‌ای برای فیبروز ابرو می‌باشد. در ادامه این مطلب از وب سایت آکادمی فیبروز مریم حیدری اطلاعات بیشتری از دستگاه تاتو پن پروتون Proton و ویژگی‌های آن کسب خواهید کرد.

دستگاه تاتو پروتون اکولایزر از محبوبیت بالایی در بین هنرمندان تاتوکار برخوردار است. از دلایل محبوبیت دستگاه پن تاتو Proton MX می‌توان به سبکی، خوش دست بودن و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. دستگاه تاتو پروتون مکس اورجینال محصول شرکت کوادرون لهستان است و با محفظه آلومینیومی کیفیت بسیار بالایی دارد.

مشخصات دستگاه تاتو پروتون Proton قرمز

در ادامه به ویژگی‌های دستگاه پروتون اشاره کرده‌ایم:

  • قدرت موتور دستگاه تاتو پن پروتون مکس اورجینال 5 وات است که در هنگام کار صدا و لرزشی ندارد.
  • طول قلم دستگاه پروتون روتاری قلم دهنده اکولایزر kwadron به اندازه 11.8 سانتی‌متر و قطر آن 25 میلی‌متر است که بسیار خوش دست می‌باشد.
  • دستگاه تتو پن پروتون Proton اکولایزر با وزن کمی که دارد در هنگام کار دستان شما را از وزن دستگاه خسته نمی‌شود و احساس سنگینی بر روی دستتان نخواهید داشت.
  • دستگاه تتو پن پروتون مکس اکولایزر مناسب تاتو صورت و بدن می‌باشد و عمق سوزن این دستگاه 4.5 میلی‌متر است.
  • از قابلیت‌های دستگاه پن تاتو Proton MX می‌توان به دارا بودن سیستم دنده پیشرفته در این قلم تاتو اشاره کرد.
  • محدوده کاری تاتو پن پروتون مکس اورجینال از 7 تا 11 ولت می‌باشد.
  • قدرت کاشت و ضربه این دستگاه بسیار بالا است.
  • عمق سوزن تاتو پن پروتون مکس اورجینال صفر تا 4.5 میلی‌متر می‌باشد.
  • وزن دستگاه تتو پن پروتون (Proton) 138 گرم است.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه پروتون نسبت به هم‌رده‌های خود تغییر استوک آن به اندازه دلخواه می‌باشد که توسط آچار مخصوص خود دستگاه، فاصله گیربکس را می‌توان تغییر داد.

مقایسه دستگاه تاتو پن پروتون با روتاری

دستگاه تاتو پن نسل جدیدی از دستگاه‌های تاتو بدن است که مزایای زیادی نسبت به دستگاه‌های گان و روتاری دارند. سوزن پن کارتریجی و یکبار مصرف است. به همین جهت این سوزن‌ها کاملا ایمن و بهداشتی هستند. تعویض انواع کارتریج (سوزن) های مخصوص لاین زنی و سایه زنی بسیار راحت و سریع است. اما در دستگاه‌های گان و روتاری تعویض سوزن و سرپلاک وقت‌گیر می‌باشد.

سوالات پرتکرار دستگاه تاتو پن پروتون مکس

در ادامه به سوالات متداول شما عزیزان درباره دستگاه تاتو پروتون پاسخ داده‌ایم:

دستگاه تتو kwadron پروتون چه شباهتی به روتاری دارد؟

دستگاه تاتو پروتون در واقع همان دستگاه تاتو روتاری است و از پوشش بسیار سبک و محکم آلومینیومی استفاده می‌کند. اما سوزن‌های آن بهتر تعویض می‌شوند.

چه سوزن‌هایی برای دستگاه تاتو پروتون نیاز است؟

دستگاه تاتو پروتون سازگار با انواع کارتریج‌های موجود در بازار می‌باشد.

خرید و قیمت دستگاه تاتو پروتون چقدر است؟

برای خرید دستگاه تاتو پروتون حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید. قیمت دستگاه تتو پروتون با توجه به مزیت‌هایی که دارد بسیار عالی می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید