دستگاه تاتو موزاییک

دستگاه تاتو موزاییک یکی از انواع دستگاه تاتو صورت با موتوری قدرتمند است. موتور دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ ضدآب بوده و توسط کشور آمریکا تولید می‌شود.

این دستگاه به دستگاهی سوزن و سرپلاکی مخصوص میکروپیگمنتیشن صورت معروف است. دستگاه تاتو موزاییک بیوتاچ اصل یک دستگاه فوق حرفه‌ای است که دارای کیت کاملی است و هر دو سوزن تاتو گرد و فلت در این دستگاه جای دارد. در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری به توضیحات بیشتری درباره دستگاه تاتو موزاییک و مشخصات و کاربردهای آن به شما عزیزان می‌پردازیم.

به طور کلی انتخاب دستگاه تاتو در خدمات آرایش دائم از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی مناسب دستگاه با وزن کم و حداقل لرزش به پیگمنتر کمک می‌کند تا طرح خود را به بهترین نحو بر روی چهره پیاده کند. اما یک هندپیس نامناسب مانعی جدی برای میکروپیگمنتیشن است.

قابلیت تنظیم سرعت و عمق نفوذ سوزن به پیگمنتر کمک می‌کند تا با ظرافت کامل و دقت بسیار، پیگمنت‌ها را در زیر پوست قرار دهد. دستگاه موزاییک روتاری با 10000 دور در دقیقه می‌باشد و قابلیت پشتیبانی از هر دو سوزن فلت و گرد را دارد. این دستگاه بدور از هرگونه آلودگی و کاملا استریل تولید می‌شود.

علاوه بر کیت اصلی که در این پک دستگاه موزاییک وجود دارد چند سوزن، منبع تغذیه، تشتک رنگ، روغن روان کننده، کیف چرمی دستگاه و دستورالعمل کاری نیز همراه آن بفروش می‌رسد. که در ادامه بیشتر با دستگاه موزاییک بیوتاچ آشنا خواهید شد.

دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ چیست؟

دستگاه تاتو موزاییک جزو بهترین دستگاه‌های میکروپیگمنتیشن بیوتاچ آمریکایی اصل با قیمت خرید مناسب از برند BioTouch برای انواع آرایش دائم صورت اعم از تاتو ابرو، تاتو لب و تاتو خط چشم و…. باکیفیت فوق العاده‌ای می‌باشد. این دستگاه دارای یک موتور قدرتمند و دو سوزن گرد و فلت است.

بخش موتوری این دستگاه ضد آب بوده و طراحی آن به گونه‌ای است که هیچ‌گاه از کار کردن با آن خسته نمی‌شوید و با 1 بار استفاده از آن جزو طرفداران این دستگاه خواهید شد. در کل بیوتاچ یک برند معروف و معتبر در زمینه تولید لوازم تاتو است که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد و توانسته سطح کیفیت محصولات خود را به صورت چشمگیری ارتقا دهد.

امروزه برند BioTouch به‌عنوان یکی از برندهای جهانی شناخته شده است که یکی از محصولات این کمپانی دستگاه تاتو موزاییک بایوتاچ می‌باشد.

این دستگاه کاشت رنگ را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد و به دلیل همین ویژگی نسبت به سایر دستگاه‌های تاتو برتری دارد. دستگاه میکروپیگمنتیشن موزاییک بایوتاچ یکی از دستگاه‌های قدیمی است و دارای سوزن‌های ممبران دار است. این دستگاه بدون هیچگونه آسیبی به پوست، انواع تاتو را اجرا می‌کند.

کاربرد دستگاه تاتو موزاییک بیوتاچ اصل

این مدل دستگاه تاتو صورت برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • میکروپیگمنتیشن و سایه ابرو
  • تتو سه بعدی و هاشور ابرو
  • ترمیم فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو
  • تاتو خط چشم
  • تاتو و شیدینگ لب
  • تتو بدن ظریف
  • ریموو تاتو

نحوه کار با دستگاه تاتو موزاییک چگونه است؟

به وسیله میکروبلیدینگ، ابروهای شما به‌طور نیمه دائمی شکل و رنگ دلخواهی پیدا می‌کند. به همین ترتیب دیگر نیازمند صرف زمان طولانی برای پر کردن ابرو نخواهید داشت. اما برای این کار به یک دستگاه تاتو صورت نیاز دارید. یکی از بهترین دستگاه‌های تاتو صورت، دستگاه تتو موزاییک اصل است.

با استفاده از این دستگاه و سوزن‌های آن، خطوطی نازک شبیه تار ابرو کشیده می‌شود. البته این دستگاه نه تنها برای میکروبلیدینگ بلکه برای انواع تاتو صورت مورد کاربرد می‌باشد. تنها کافیست از سوزن مناسب آن استفاده کرد و کار تاتو را شروع کنید.

منظور از سوزن و سر پلاکی بودن دستگاه موزاییک بیوتاچ چیست؟

دستگاه‌های تاتو به‌طور کلی با سوزن و سر پلاکی یا کارتریجی هستند. سوزن دستگاه تاتو موزاییک مانند سون خیاطی است که در انتها، یک قطعه پلاستیکی فشرده دارد. این سوزن همراه سر پلاک بر روی قلم موزاییک گذاشته شده و عمل انتقال رنگدانه زیر پوست با آن انجام می‌شود. اما در کارتریج (سوزن تاتو پیچی یا تی) سوزن درون محفظه مخصوصی است و سر پلاک ندارد. این کارتریج‌ها ایمنی تاتو از لحاظ عدم انتقال عوامل بیماری زا را بالا می‌برند.

ایمنی دستگاه تاتو موزاییک میکروپیگمنتیشن بایوتاچ

بیوتاچ یک بدنه تمام فلز و بسیار محکم دارد و در عین حال سبک و خوش دست است. سرپلاک و شکل خاص سوزن (ممبران دار و ارتجاعی) مانع از ورود رنگ تاتو و خونابه به درون دستگاه خواهد شد. به‌همین ترتیب این دستگاه جزو دستگاه‌های ایمن بوده و فاقد هرگونه لرزش می‌باشد. این مورد از مزیت‌های خاص هر دستگاه تاتو اورجینالی است.

سوالات متداول درباره دستگاه بایوتاچ اصل

در ادامه به سوالات پرتکرار در مورد این دستگاه پاسخ داده‌ایم:

کاشت رنگ در دستگاه بایوتاچ اصل چگونه است؟

دلیل اصلی شهرت دستگاه تاتو بیوتاچ به دلیل کاشت رنگ بسیار قوی و منظم آن است. دستگاه موزاییک 12 ولتی است و در عین کاشت رنگ قوی، هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نمی‌کند.

آیا با این دستگاه می‌توان میکرونیدلینگ یا مزو وایت تراپی انجام داد؟

خیر. چراکه دستگاه تاتو موزاییک از نوع سوزن کارتریجی نیست.

قیمت سوزن دستگاه تاتو موزاییک و سرپلاک آن چگونه است؟

سوزن و سرپلاک مخصوص دستگاه موزاییک بسیار گران‌قیمت‌تر از سوزن کارتریجی است.

محتوای کیت کامل دستگاه تاتو بیوتاچ شامل چه لوازمی است؟

این مدل دستگاه دارای یک کیت کامل از لوازم تاتو است. این کیت شامل قلم تاتو، آداپتور، سری دوم، چند سوزن و سرپلاک، یک عدد روغن مخصوص موتور، پدال دستگاه تاتو و انگشتری رنگ تاتو و یدک پلاستیکی می‌باشد.

نحوه استرلیزه کردن دستگاه بایوتاچ آمریکایی به چه صورت است؟

کلیه قطعات این دستگاه از جنس فلز ضدزنگ هستند. به همین دلیل به راحتی با انواع مواد ضد عفونی کننده مانند الکل یا سارفوسیت می‌توانید دستگاه تاتو موزاییک را ضد عفونی و استرلیزه کنید.

آیا دستگاه تاتو موزاییک دارای گارانتی است؟

بله. دستگاه تاتو بیوتاچ اصل دارای گارانتی تعمیر رایگان موتور است که به نام خریدار صادر می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید