خط کش قرینه سازی ابرو

خط کش قرینه سازی ابرو یکی از ابزارهای قرینه سازی در تاتو است. این خط کش معمولا به صورت ژله‌ای است و با نام خط کش قرینه سازی ابرو ژله‌ ای شناخته می‌شود.

با قرار دادن این خط کش بر روی صورت، می‌توان عمل قرینه سازی را انجام داد. بعد از اینکه کار قرینه سازی تمام شد می‌توان طراحی ابرو به هر روشی اعم از میکروبلیدینگ و … را آغاز کرد. جنس خط کش قرینه سازی ابرو تلقی بوده و بسیار انعطاف‌پذیر است. در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری با خط کش ژله ای قرینه‌سازی ابرو بیشتر آشنا خواهید شد.

خط کش قرینه سازی ابرو ژله ای چیست؟

خط کش قرینه سازی ابرو برای قرینه سازی ابروها در حین کار بسیار مناسب است. این خط کش دارای درجه‌بندی است. کار کردن با این وسیله بسیار راحت می‌باشد. استفاده از خط کش قرینه سازی تاتو به کار پیگمنتر سرعت می‌بخشد. خط کش قرینه سازی تتو کاملا مندرج است و به پیگمنتر این امکان را می‌دهد که به راحتی قرینه سازی را انجام دهد.

خط کش قرینه سازی ابرو مثل دیگر وسیله‌های قرینه سازی مثل دیوایدر ابرو، کولیس تاتو برای اندازه گیری دقیق و نشان دادن ابعاد دقیق ابرو در زمان انجام تاتو مورد کاربرد است. به طور کلی قرینه سازی ابروها در فیبروز با خط کش ژله‌ای یکی از ارزان‌ترین روش‌‌ها است. با یک خط کش ژله ای 10 هزار تومانی می‌توانید ابروها را قرینه کنید.

مشخصات خط کش قرینه سازی ابرو

خط کش قرینه سازی ابرو دارای مشخصات زیر است:

  • مندرج
  • از جنس طلق و نشکن
  • قابل استفاده برای مدت طولانی
  • طول عمر بالا
  • مخصوص طراحی قرینه‌ها در میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو و…
  • کاملا بهداشتی
  • کارکرد بسیار آسان
  • ارزان قیمت

مزایای خط کش قرینه سازی ابرو

استفاده از خط کش ژله ای دارای مزیت‌های زیر است:

  1. این خط کش داری زبانه‌ای برای وسط ابرو است. از طریق این زبانه می‌توان فاصله بین 2 ابرو و فاصله از مرکز خط بینی و بلندی تاج ابرو را مشخص کرد. دنباله خط کش دارای درجه‌بندی است که می‌توان با آن میزان بلندی ابروها از هر دو طرف اندازه گیری کرد.
  2. اگر بعد از طراحی ابرو و گذاشتن بی حسی بر روی قسمت‌های طراحی شده حین کار زمانی که پد پنبه‌ای کشیدید و تمامی خطوط پاک شد می‌توانید از خط کش چسبی برای رسم خطوط استفاده کنید. اگر خطوط خود را با ماژیک تاتو طراحی کنید. می‌توانید خط کش را به راحتی برداشته و نگران پاک شدن خطوط نباشید.
  3. یکی دیگر از مزایای خط کش قرینه سازی ابرو این است که به راحتی بر روی پوست می‌چسبد. با این ویژگی خطوط دقیق و متقارنی را می‌توان در دو طرف چهره طراحی کرد. همچنین میزان بلندی ابرو و فاصله تا رویش مو سر در دو طرف صورت را می‌توان به صورت دقیق اندازه گیری نمود.
  4. خط کش میکروبلیدینگ ابرو یکبار مصرف است. این مزیت بسیار عالی است. زیرا اگر تا پایان تاتو روی صورت نگه داشته شود و خونابه و رنگ باهم آلوده شوند به راحتی می‌توان خط کش را دور انداخت. اما اگر بعد از طراحی، خط کش قبلی را می‌توانید 2 یا 3 بار دیگر استفاده کنید.

طرز استفاده از خط کش قرینه سازی ابرو

خط کش قرینه سازی ابرو کاملا مندرج است. به راحتی می‌توانید با استفاده از آن قرینه سازی را انجام دهید. برای استفاده از این خط کش باید وسط بینی را مشخص نمایید. (حتیدر بینی های جراحی شده نیز از صاف و وسط بودن خطوط از بالای سر مشتری می‌توانید مطمئن شوید).

این خط کش بسیار منعطف است و کمی حالت خمیده دارد. به همین دلیل به راحتی روی پیشانی قرار می‌گیرد. شما باید خط کش را روی صورت گذاشته و تیغه وسط خط کش را روی بینی قرار دهید. سپس می‌توانید قرینه سازی را به راحتی انجام دهید. این خط کش بر حسب سانتی متر است و در حین طراحی می‌توان از مداد تاتو استفاده کرد و سپس با ماژیک تاتو طراحی خطوط را ثابت نمود.

چنانچه از ماژیک تاتو استفاده کنید در حین کار با مشکل گم کردن خطوط مواجه نخواهید شد. بعد از طراحی می‌توانید خط کش را بردارید.

خط کش ابرو برای چه کسانی مناسب نیست؟

خط کش قرینه سازی ابرو اصلا مناسب پوست‌های چرب و افرادی با پیشانی کوتاه نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید