پوست مصنوعی تاتو

پوست مصنوعی تاتو برای هنرجویانی که مبتدی هستند و نمی‌توانند بر روی پوست واقعی تمرین کنند، بسیار کاربردی است. یکی از بهترین ابزارها برای تمرین تتو و آرایش دائم، پوست مصنوعی تتو می‌باشد. این محصول هم برای تتو صورت و هم برای تاتو بدن کاربرد دارد و در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

تمامی هنرجویان در ابتدای کار برای یادگیری انواع تتو باید از پوست مصنوعی تاتو استفاده کنند. هنرجو با استفاده از قلم بلید یا سوزن تاتو به راحتی می‌تواند حس یک تتو واقعی بر روی پوست را داشته باشد. این پوست‌ها دقیقا شبیه به پوست واقعی فرد است و برخی از انواع آن که مدل دار هستند شبیه به برجستگی پوست صورت هستند و برای انواع متد فیبروز و تاتو لب و…. مناسب هستند.

جنس‌ها و رنگ‌های متفاوتی از این محصول در بازار وجود دارد. برخی از رنگ‌های موجود آن در سطح بازار عبارتند از: رنگ صورتی، کرم و یا زرد رنگ.  در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول پرکاربرد آشنا شوید.

دلیل استفاده از پوست مصنوعی تتو

fake tattoo skin محصولی عالی و مورد نیاز برای افرادی است که کار میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ ابرو و دیگر رشته‌های آرایش دائم را به تازگی شروع کرده‌اند. همانطور که می‌دانید انجام تتو بسیار حساس است. زیرا روند آن طی تماس مستقیم تیغ با پوست است. به این ترتیب از این وسیله برای تمرین انواع هاشور ابرو، تاتو خط چشم و لب و…. استفاده می‌شود تا هنرجو در کار خود حرفه‌ای شود.

البته که ساختار این محصول با پوست واقعی کاملا متفاوت است. اما تا حد زیادی باعث روان شدن دست پیگمنتر تازه کار می‌شود. می‌توان چندین ساعت بر روی پوست مصنوعی تاتو تمرین کرد تا بتوان میزان فشار دست و سرعت حرکات را کنترل کرد.

حتما کارآموزان مبتدی باید چندین دوره بر روی این پوست‌های تمرین کنند و طرح‌های آسان و سخت را امتحان کنند تا هم با روال کار بیشتر آشنا شوند و هم اینکه بتوانند تکنیک‌های مختلف را یاد بگیرند.  حتما باید از بهترین پوست مصنوعی تاتو استفاده شود تا نزدیک‌ترین حس به پوست طبیعی انسان را به هنرجو انتقال دهد.

 ویژگی‌ پوست مصنوعی برای تمرین تاتو

انواع مختلفی از پوست مصنوعی تتو در بازار وجود دارند. اما همه آنها دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • انواع پوست مصنوعی تاتو از جنس سیلیکون هستند.
  • دارای ضخامت مناسبی هستند.
  • قابل انعطاف پذیر می‌باشد.
  • دارای دو نوع ضخیم و نازک است.
  • اگر با کارتریج یا سوزن گان و روتاری بر روی آن کار کنید هیچ آسیبی نمی‌بیند و پاره نمی‌شود.
  • پوست مصنوعی صورت نازک است و برای تمرین تاتو بدن مناسب نیست. زیرا زود پاره می‌شوند و به هیچ عنوان برای این کار مناسب نیست.
  • پوست نازک مناسب تمرین انواع تاتو صورت که عبارتند از: تتو ابرو، خط چشم، خط لب، اسکالپ سر و…. در بازار وجود دارد.
  • و پوست‌های ضخیم مناسب اجرا و تمرین تاتو بدن هستند.
  • برخی از انواع پوست مصنوعی تاتو دارای دو رو هستند که می‌توان از هر دو طرف آن برای تمرین استفاده کرد.
  • امکان شستن و استفاده مجدد از پوست مصنوعی تاتو وجود ندارد. زیرا رنگ به داخل بافت پوست نفوذ می‌کند و قابل پاک شدن نیست.

انواع پوست مصنوعی از نظر ضخامت

ضخامت پوست مصنوعی تاتو بیشتر برای این است که تشابه زیادی با پوست صورت و بدن داشته باشد. از لحاظ ضخامت دو نوع پوست نازک و ضخیم داریم. ضخامت پوست ضخیم 3 میلی‌متر است که برای تتو بدن مناسب است و ضخامت پوست نازک 1 میلی‌متر است که برای صورت کاربرد دارد.

پوست تمرینی نرم و نازک به موتور و رگلاتور دستگاه تاتو آسیب وارد نمی‌کند. اما نوع ضخیم آن در صورتی که در استفاده از آن زیاده روی کنید دستگاه تتو به مرور استهلاک پیدا می‌کند و آسیب زیادی می‌بیند. به دلیل اینکه کوبش دستگاه‌های تتو بدن زیاد است برای تمرین باید از پوست‌های ضخیم استفاده کرد.

همچنین لازم است بدانید که پوست‌های تتو صورت نازک هستند و در صورتی که بخواهید از آنها برای تاتو بدن استفاده کنید بر اثر برخورد سوزن، پوست تتو پاره می‌شود. بنابراین هیچ گاه برای تمرین تتو بدن از پوست‌های صورت استفاده نکنید.

از پوست‌های مصنوعی تاتو که از جنس ضخیم هستند را می‌توانید از هر دو طرف آن به راحتی استفاده کنید. همچنین پوست‌هایی که کوچک هستند با اینکه ابعاد کوچکی دارند اما انعطاف پذیر هستند و در زمان استفاده از آنها احساس راحتی خواهید داشت.

طرز استفاده از پوست مصنوعی تاتو

پوست مصنوعی تاتو یا همان پوست تمرینی برای تمرین و یادگیری تاتو بدن کاربرد دارد. برای اینکه از این محصول برای تمرین استفاده شود ابتدا با کاغذ استنسیل و مایع استنسیل الکتروم طرح را روی پوست اننقال می‌دهند. سپس با دستگاه طرح را بر روی پوست مصنوعی اجرا می‌کنند. با استفاده از این محصول هنرجویان می‌توانند متوجه فشار دست خود شوند و آن را به خوبی تنظیم کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید