ریموور تاتو رجووی

ریموور تاتو رجووی یکی از بهترین مارک‌های مواد ریموور برای پاک کردن تاتو است. این محصول بسیار پرطرفدار ساخت کشور آمریکاست که با حجم 10 گرم با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه می‌شود. استفاده از ریموور رجووی بسیار راحت بوده و قیمت ریموور رجووی بسیار مناسب است.

ریموور تاتو رجووی دارای کیفیت فوق العاده‌ای برای پاک کردن تاتوهای قدیمی بدون جای اسکار است. در ادامه این مطلب از وب سایت مریم حیدری قصد داریم تا شما را بیشتر با محلول پاک کننده تاتو رجووی آشنا کنیم. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

ریموور تاتو رجووی چیست؟

مواد ریموور رجووی یک روش عالی برای پاک کردن انواع تاتو نظیر پاک کردن تاتو ابرو، هاشور ابرو، خط چشم و… می‌باشد. این محصول بیشتر از 10 سال است که به طور گسترده مورد تحقیق، آزمایش و توسعه قرار گرفته و بیش از 7 سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریموور تاتو رجووی از طریق جذب رنگدانه‌های تاتو می‌تواند تاتوهای قبلی را پاک کرده و حالت طبیعی را به پوست بازگرداند.

مزایای ریموور تاتو رجوی

ریموور تاتو رجووی با جوهر یا رنگ تاتو مخلوط می‌شود و در مقایسه با سایر روش‌های ریموو تاتو بیشترین کاربرد را دارد. ریموور رجووی اسیدی نیست و برای پاک کردن تاتو دارای اکسیدهای فلزی قلیایی و اکسیدهای فلز انتقالی است که در یک فرمولاسیون خاص ترکیب شده اند. برای ریموو تاتوهای قدیمی به بیشتر از 1 بار ریموور تاتو نیاز دارید.

ریموور تاتو رجووی درد کمتری داشته و دوره درمان آن بسیار سریعتر از روش‌های دیگری مثل لیزر برای حذف تاتو است. از دیگر مزایای ریموو تاتو ابرو با ریموور رجوی می‌توان به مراقبت‌های آسان بعد از ریموو اشاره نمود. بعد از پاک کردن تاتو با این روش نیاز نیست دور از نور خورشید قرار گیرید.

این محصول برای حذف تتو در تمام قسمت‌های صورت مناسب و موثر است. اما نواحی حساس در نزدیکی چشم یا مناطقی که رطوبت زیاد دارند، ممکن است نیاز به مراقبت ویژه بعد از ریموو داشته باشند.

طرز استفاده از ریموور رجووی

قبل از استفاده از ریموور تاتو رجووی باید روش استفاده و طرز کار با ریموور رجوی را یاد بگیرید. در ادامه به طریقه استفاده از این محصول اشاره کرده‌ایم:

  • در مرحله اول باید پوست به طور کامل پاکسازی و تمیز شود. سپس مقداری از بهترین بی حسی برای تاتو روی محلی که می‌خواهید ریموو شود، قرار دهید. روی محل را با سلفون بی حسی بپوشانید تا اثرگذاری بی‌حسی بیشتر شود.
  • در مرحله دوم مواد بی حسی را از روی سطح پوست پاک کنید و با سوزن تاتو 3 سر یا 5 سرگرد و عمیق نیدل 5 یا 7 میل شروع به خراش بر روی پوست کنید.
  • سپس با میکرو براش مقداری از ریموور را روی سطح پوست بگذارید. همزمان با این کار با استفاده از سوزن و به صورت دورانی و مکث کردن در حین کار چندین بار روی پوست خراش ایجاد کنید.

دقت کنید که محل ریموو نباید تا 3 روز در معرض آب، رطوبت و چربی قرار گیرد. همچنین محل اسکار نباید کنده شود. بعد از دوره درمان مشخص، محل زخم را با استفاده از پمادهای ترمیم کننده پوشش دهید.

نکات مهم در زمان استفاده از ریموور تاتو رجووی

در زمان استفاده از ریموور تاتو رجووی باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

  • ریموور رجووی تنها باید توسط افراد متخصص آرایش دائم استفاده شود تا مشکلی برای مشتری پیش نیاید.
  • پاک کننده رجوی یک درمان خانگی برای پاک کردن تتو نیست.
  • با استفاده از ریموور رجوی نمی‌توان به رنگ پوست پوشش داد.
  • ریموور رجووی اسیدی یا سفید کننده نیست.
  • روش ریموور رجووی یک روش جراحی نیست.

سوالات متداول ریموور تاتو رجووی

در ادامه به برخی از سوالات پرتکرار درباره ریموور تاتو رجووی پاسخ داده‌ایم:

  • آیا پاک کننده تاتو رجووی اصل آمریکا خوب است؟

میزان موفقیت این ریموور برابر با 92 درصد است. طبق نظردهی افرادی که از لیزر برای پاک کردن تاتو استفاده کرده‌اند، ریموور تاتو رجوی مطمئن‌تر و بدون عوارض جانبی است. همچنین استفاده از این ریموور با درد بسیار کمتری همراه می‌باشد.

  • قیمت ریموور رجووی اصل امریکا چقدر است؟

قیمت ریموور تاتو رجووی در مقایسه با کارایی و عملکرد بی‌نظیری که دارد، بسیار عالی است. این ریموور برای پاک کردن تاتوهای قدیمی بسیار کاربردی است.

از آنجایی که این ریموور سالها در حال تحقیق بوده، خرید آن دارای مزایای فوق العاده‌ای است. اگر به دنبال خرید این ریموور هستید حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. علاوه بر آن از اصل و باکیفیت بودن محصول و اصالت کالای آن اطمینان حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید