ترکیب رنگ تاتو خط چشم مشکی

ترکیب رنگ تاتو خط چشم مشکی در تکنیک تاتو خط چشم بسیار مهم است و پیگمنتر باید مهارت بالایی در ترکیب رنگ تاتو خط چشم داشته باشد. رنگ‌های مختلفی برای این تکنیک در بازار وجود دارند. اما همه رنگ‌های تاتو مشکی در مواردی نیاز به ترکیب رنگ دارند و اهمیتی ندارد که از چه برندی استفاده شود.

اکثر خانم‌ها با طراحی خط چشم قرینه و متناسب با چهره دچار مشکل هستند. به همین دلیل تاتو خط چشم بسیار پرطرفدار است. اما این تکنیک نیاز به دقت و مهارت و استفاده از کیفیت رنگ بالا و رعایت اصول ترکیب رنگ تاتو دارد. همچنین برای انجام این تکنیک باید از سوزن‌های مناسب استفاده شود تا رنگ تاتو بسیار عالی شود. در ادامه این مطلب از سایت مریم حیدری به ارائه این آموزش میپردازیم.

آموزش ترکیب رنگ تاتو خط چشم مشکی

قبل از اجرای خط چشم پیگمنتر باید نوع سردی و گرمی پوست را برای ترکیب رنگ تاتو بداند. همچنین باید با چرخه رنگ تاتو آشنایی داشته باشد تا اگر مشتری تاتو قدیمی دارد بتواند از خنثی کننده رنگ مناسب استفاده کند. برای اینکه ترکیب رنگ در این تکنیک عالی شود باید موارد زیر توسط پیگمنتر در نظر گرفته شود:

  1. اگر مشتری شما تاتو قدیمی ندارد و رنگ پوست سفیدی دارد بهترین رنگ مشکی برای چشم رنگ آیلاینر از برند پرمابلند است. این رنگ هیچ نیازی به ترکیب رنگ با رنگ‌های دیگر ندارد.
  2. اما اگر مشتری تاتو قدیمی ندارد و رنگ پوست سبزه یا گندمی دارد باید از رنگ دابل بلک برند پرمابلند استفاده شود. این رنگ نیازی به ترکیب رنگ ندارد.
  3. اگر مشتری یک تاتو قدیمی خط چشم دارد که رنگ آن آبی شده باید یک قطره خنثی‌کننده نارنجی به جای قرمز استفاده شود. چون خنثی کننده رنگ آبی، نارنجی است.
  4. اگر مشتری تاتو قدیمی دارد که رنگ آن سبز شده باید یک قطره رنگ قرمز به ترکیب رنگ اضافه شود. زیرا خنثی کننده رنگ سبز، رنگ قرمز می‌باشد.

برای اینکه به یک ترکیب رنگ عالی برسید بهتر است که رنگ‌ها را در تشتک رنگ تاتو یا میکسر رنگ بریزید و آنها را ترکیب کنید. در این صورت پیگمنت‌ها هم فعال می‌شوند.

بهترین ترکیب رنگ تاتو خط چشم مشکی

افرادی که در سالن‌های زیبایی مشغول به کار در لاین خط چشم هستند به این امر واقف هستند که یکی از موارد زیبایی تاتو خط چشم استفاده از رنگ مشکی مناسب است. هر چه رنگ مشکی پررنگ‌تر باشد جلوه‌ی بیشتری به چشم‌ها می‌دهد و زیبایی خط چشم را چند برابر می‌کند.

همچنین ماندگاری رنگ خط چشم باعث می‌شود تا فاصله ترمیم خط چشم دائمی بیشتر شود. همچنین عوارض این تکنیک با استفاده از رنگ مشکی باکیفیت کاهش می‌یابد. چراکه اگر رنگ مورد استفاده بی کیفیت و تقلبی باشد تناژ رنگ بعد از مدتی از بین می‌رود یا بسیار بد رنگ می‌شود. در زیر به معرفی بهترین رنگ‌ها پرداخته‌ایم؛

ترکیب رنگ تاتو خط چشم مشکی با رنگ مشکی آیلاینر و دابل بلک پرمابلند

پرمابلند یک برند آمریکایی است که بر پایه آب و جزو رنگ‌های گیاهی می‌باشد. همچنین این برند ماندگاری بالایی دارد و بسیار خوش رنگ است. این رنگ تاتو دارای تاییدیه سازمان FDA آمریکا است و در حجم‌های 15 و 10 میل وجود دارد. یکی از مهم‌ترین اصول برای اینکه ترکیب رنگ بسیار عالی انجام شود استفاده از رنگ‌های اورجینال و باکیفیت است.

زیرا مهم‌ترین هدف از انجام این نوع شیدینگ چشم این است که چشم‌ها زیباتر شود. کاشت رنگ باید در زیر پوست انجام شود. به همین دلیل است که کیفیت و سلامت رنگ اهمیت بالایی دارد. رنگ پرمابلند تمام این نیازها را برای پیگمنترها رفع می‌کند. در واقع بهترین رنگ خط چشم دو رنگ آیلاینر و دابل بلک پرمابلند هستند. اما در استفاده از این دو رنگ باید دقت کافی داشته باشید.

از جمله موارد مهم در که زمان استفاده از این دو رنگ باید رعایت شود، موارد زیر است:

  1. رنگ آیلاینر برای افرادی که پوست گندمی روشن، سفید و سرخ سفید دارند مناسب می‌باشد.
  2. رنگ دابل بلک برای افرادی با پوست گندمی متوسط و سبزه مناسب است. همچنین این رنگ برای تمام افرادی که تاتو قدیمی دارند و تاتو آنها تغییر رنگ داده است، بسیار عالی می‌باشد.

رنگ مشکی فرمول ۲۳ بهترین مارک رنگ تاتو خط چشم

رنگ تاتو مشکی فرمول 23 بهترین رنگ برای ترکیب رنگ تاتو خط چشم است. این رنگ که بر پایه آب می‌باشد، مناسب برای آرایش دائم چشم است. رنگ تاتو مشکی فرمول 23 ماندگاری بالایی دارد. بنابراین در طولانی مدت این رنگ تغییر تناژ نمی‌دهد. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای خط چشم است. برای خط چشم این رنگ در ظرف‌های 25 و 15 میلی در بازار وجود دارد.

در بین پیگمنترها رنگ Formula 23 بسیار محبوب است و ماندگاری بالایی دارد. برند اینتنز فرمول جدیدی دارد که این رنگ مقاومت بالایی در برابر خشک شدن ندارد.

به همین دلیل این برند نگرانی پیگمنترها از بابت خشک شدن رنگ در حین کار را برطرف کرده است. مواد به کار رفته در برند اینتنز گیاهی است و با پوست سازگاری بالایی دارد. رنگ مشکی برند اینتنز که با نام تجاری Formula 23 وارد بازار شده است با گذشتن از 23 فیلتر دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد.

این رنگ مشکل پخش شدن رنگ  تاتو را برطرف کرده است.  برند اینتنز محصول کشور امریکا است و در کشور چین هم یک کمپانی دارد.

رنگ مشکی ورد فیمس

رنگ تاتو ورد فیمس محصول کشور آمریکا است و در حجم‌های 15 و 30 میل به بازار عرضه می‌شود. این برند بر پایه آب است و دارای تاییدیه از سازمان FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) می‌باشد. سه نشان جهانی برتر ارگانیک و استریلیزه بودن را رنگ مشکی ورد فیمس دارد.

تنها موردی که باید در زمان ترکیب رنگ تاتو خط چشم با این رنگ رعایت کنید این است که باید فشار دست را کنترل کنید. اگر فشار دست را کنترل کنید هیچ پخشی رنگی به وجود نمی‌آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید